Οι Millennials οδηγούν και την αγορά τροφίμων σε online μονοπάτια

Τo ψηφιακό κανάλι, ακόμη και για την αγορά τροφίμων, επιλέγουν όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι, με περίπου έναν στους δύο νέους στην Ευρώπη, ηλικίας 16 έως 24 ετών, να προτιμά το online κανάλι έναντι των φυσικών καταστημάτων. Ενώ η αγορά τροφίμων και ειδών παντοπωλείου παρέμενε, επί ευρωπαϊκού εδάφους, προσηλωμένη στα φυσικά σημεία πώλησης, η γενιά των Millennials οδηγεί και το συγκεκριμένο κλάδο σε online μονοπάτια.

Ένας στους δύο Ευρωπαίους καταναλωτές, ηλικίας 16 έως 24 ετών, πραγματοποιεί αγορές τροφίμων μέσω InternetΣύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Mintel, περίπου ένας στους δύο Γερμανούς (45%), ηλικίας 16 έως 24 ετών, έκανε τουλάχιστον μία αγορά τροφίμων τους τελευταίους έξι μήνες από το e-shop ενός φυσικού καταστήματος. Το ποσοστό αυτό είναι σαφώς μεγαλύτερο μεταξύ των νέων ανθρώπων, καθώς στο γενικό πληθυσμό διαμορφώνεται στο 31%. Η εικόνα είναι ανάλογη, σύμφωνα με την έρευνα και σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Στην Ισπανία, το ποσοστό των νέων που επέλεξε την ηλεκτρονική αγορά τροφίμων φθάνει το 46% έναντι 40% στο σύνολο του γενικού πληθυσμού. Στην Πολωνία, το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώνεται στο 44% μεταξύ των νέων 16 έως 24 ετών, συγκρινόμενο με 41% στο σύνολο των Πολωνών καταναλωτών, ενώ στη Γαλλία τα ποσοστά είναι 33% και 29% αντίστοιχα.

Όταν οι νέοι ερωτώνται από την έρευνα γιατί επιλέγουν να αγοράζουν τρόφιμα online, η πλειοψηφία απαντά ότι σημαντικό ρόλο παίζει το μικρότερο άγχος, που συνεπάγονται οι ηλεκτρονικές αγορές. Σύμφωνα με την έρευνα, το 36% των Γερμανών, το 31% των Γάλλων, το 29% των Ισπανών και το 28% των Ιταλών αγοραστών της γενιάς των Millennials (ηλικίες 16-24 ετών) θεωρεί τις online αγορές λιγότερο αγχωτικές σε σχέση με τα ψώνια από το φυσικό κατάστημα. 

Θέμα χρόνου
Με την αποφυγή του άγχους να αποτελεί προτεραιότητα για τους νέους, έτερος λόγος, που προτιμούν τις online αγορές είναι η εξοικονόμηση χρόνου. Περίπου το ένα τρίτο των Γερμανών (34%), των Ιταλών (33%), των Γάλλων (29%), των Πολωνών (28%) και των Ισπανών (27%) αγοραστών ηλικίας 16 έως 24, συμφωνεί ότι χρειάζεται λιγότερο χρόνο για να ψωνίσει κανείς από ένα online κατάστημα, σε σύγκριση με το φυσικό σημείο πώλησης. 

Και χρημάτων
Ένα επιπλέον κίνητρο για τους νέους που ψωνίζουν τρόφιμα και είδη παντοπωλείου online, είναι ότι με τα ψηφιακά ψώνια είναι πιο εύκολο να ελέγξουν το κόστος των αγορών και να μείνουν εντός προϋπολογισμού. Αυτό τουλάχιστον απαντούν ένας στους τρεις νέους σε Γερμανία (30%), Γαλλία (29%) και Πολωνία.

“Με εξαίρεση τη Μεγάλη Βρετανία, όπου οι online αγορά τροφίμων βρίσκεται σε πιο “ώριμο” στάδιο, στην υπόλοιπη Ευρώπη η ψηφιακή αγορά βρίσκεται στα σπάργανα. Ωστόσο, αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, καθώς οι νέοι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο τις online αγορές. Την ίδια στιγμή, όλο και περισσότεροι έμποροι λιανικής πώλησης εξελίσσουν την ψηφιακή τους στρατηγική, προκειμένου να ευθυγραμμιστούν με τις απαιτήσεις της νέας γενιάς αγοραστών”, σχολίασε σχετικά η αναλύτρια της Mintel, Regina Haydon. 

Φόβοι
Παρά τη στροφή των νέων καταναλωτών στην Ευρώπη στην online αγορά τροφίμων, οι Millennials σε πολλές κομβικές αγορές εκφράζουν ακόμη αμφιβολίες για τη φρεσκάδα των προϊόντων που αγοράζουν ηλεκτρονικά.

Για την ακρίβεια, όταν οι νέοι ερωτώνται από την έρευνα για τους λόγους, για τους οποίους δεν χρησιμοποιούν online υπηρεσίες όταν ψωνίζουν είδη παντοπωλείου, το 51% των Πολωνών και το 50% των Γερμανών αγοραστών, ηλικίας 16 έως 24, απαντά ότι ανησυχεί για την ποιότητα ή τη φρεσκάδα των προϊόντων.

Αυτή η άποψη υποστηρίζεται από Millennials σε άλλες βασικές ευρωπαϊκές αγορές, με το 41% των Ισπανών, το 39% των Ιταλών και το 30% των Γάλλων να τη συμμερίζεται.

Επίσης, αποτρεπτικά λειτουργεί για τους νέους καταναλωτές και το ότι δεν είναι σε θέση να επιλέξουν οι ίδιοι τα προϊόντα που αγοράζουν, καθώς το 62% των Ισπανών, το 49% των Ιταλών, το 48% των Πολωνών και το 41% των Γερμανών δηλώνει πώς του αρέσει η μη προσωπική εμπλοκή στην επιλογή των προϊόντων.

(Πηγή: Περιοδικό ΣΕΠΕ - τεύχος 19 Οκτωβρίου 2016)

Powered by Bullraider.com
Αλλάζει ο χάρτης των χρηματοδοτήσεων για startups ...
03 Dec 2018 09:36 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Αλλάζει ο χάρτης των χρηματοδοτήσεων για startups στην Ευρώπη Σαρωτικές αλλαγές στον χάρτη των χρηματοδοτήσεων μικρομεσαίων εταιρειών και νεοφυών επιχειρήσεων φέρνει ο Κανονισμός για τη συμμετοχική χρηματοδότηση (Crowdfunding), που ψήφισε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Με τον νέο Κανονισμό δημιουργείται -σε πανευρωπαϊκό επίπεδο- η δυνατότητα χρηματοδότησης επιχειρήσεων χωρίς τη συμμετοχή τραπεζών και άλλων μεσαζόντ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
To 40% του παγκόσμιου πληθυσμού θα συνδέεται μέσω ...
22 Nov 2018 14:45 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

To 40% του παγκόσμιου πληθυσμού θα συνδέεται μέσω 5G το 2025 Συνδεδεμένο και μάλιστα σε υψηλές ταχύτητες είναι –όπως όλα δείχνουν- το μέλλον του πλανήτη. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, το 40% του παγκόσμιου πληθυσμού θα συνδέεται σε δίκτυα επόμενης γενιάς 5G το 2025. Επιπλέον, το 70% του πληθυσμού ή περίπου 6 δισ. άνθρωποι, θα χρησιμοποιεί το 2025 υπηρεσίες mobile internet. Τις παραπάνω εκτιμήσεις έκανε ο γενικός διευθυντής του GSMA, κ.  [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Εναρμονισμένα ευρωπαϊκά πρότυπα για 5G, Big Data κ...
28 Nov 2018 15:22 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Εναρμονισμένα ευρωπαϊκά πρότυπα για 5G, Big Data και ΙοΤ Την πλήρη λειτουργία της ενιαίας αγοράς επιχειρεί να εξασφαλίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, περίπου έξι μήνες πριν από τις εκλογές για την ανάδειξη των νέων μελών του Κοινοβουλίου. Σε αυτήν την κατεύθυνση, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε χθες ένα σχέδιο δράσης για την εκπόνηση εναρμονισμένων προτύπων, που βοηθούν στη λειτουργία της ενιαίας αγοράς. Στόχος είναι τ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Χορήγηση δικαιωμάτων για δοκιμαστική λειτουργία δι...
22 Nov 2018 14:30 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Χορήγηση δικαιωμάτων για δοκιμαστική λειτουργία δικτύων 5G στην Ελλάδα Την απόφαση για τους όρους βάσει των οποίων θα χορηγηθούν τα δικαιώματα χρήσης ραδιοσυχνοτήτων για τη δοκιμαστική λειτουργία δικτύων 5ης γενιάς στις ζώνες 3400-3800ΜΗz και 24,25-27,5GHz, δημοσιοποίησε η ΕΕΤΤ. Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) με την απόφασή της άνοιξε τον δρόμο για τη διάθεση μέρους των ζωνών ραδιοσυχνοτή [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Other Articles
     

 

 

 

© 2013-2014 futurehome.gr - All Rights Reserved.