“Ψηφιακά πορτοφόλια” και virtual reality αλλάζουν το λιανεμπόριο

Ιδιαίτερα θετικοί σε νέες τεχνολογίες, που τους επιτρέπουν να κάνουν τις αγορές και τις πληρωμές πιο γρήγορα, εύκολα και με μεγαλύτερη ασφάλεια, είναι σήμερα οι καταναλωτές. Σε αυτήν τη λογική, δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για νέους τρόπους αγορών και πληρωμών, που, μέχρι και μερικά χρόνια πριν, θα φάνταζαν εκτός πραγματικότητας. Για παράδειγμα, έντονο είναι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας, καθώς ευελπιστούν ότι μέσω αυτής θα μπορούν να ολοκληρώσουν μία αγορά απλά και μόνο με ένα νεύμα του κεφαλιού.

Οι καταναλωτές δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για νέες τεχνολογίες στον τομέα των αγορών και των πληρωμώνΑνάλογα αυξημένο βαίνει και το ενδιαφέρον για τους νέους τρόπους και τις νέες τεχνολογίες στον τομέα των πληρωμών. Τα “ψηφιακά πορτοφόλια” συνεχίζουν να μονοπωλούν το ενδιαφέρον στα smartphones και τους φορητούς υπολογιστές σε όλο τον κόσμο. Κυριαρχούν στις συζητήσεις σχετικά με τους νέους τρόπους πληρωμών, με το θέμα, μάλιστα, να κατακτά την κορυφή (75%) στις social συζητήσεις, που καταγράφει και αναλύει η έρευνα της Mastercard “Digital Payments”, στην ετήσια έκδοση για το 2017. Σύμφωνα με τα ευρήματα της, η αυξημένη αποδοχή των ψηφιακών πορτοφολιών στα φυσικά καταστήματα, το Διαδίκτυο και σε αγορές εντός εφαρμογών (in-app) προκάλεσε πάνω από 2 εκατομμύρια αναφορές, με το 84% αυτών να καταγράφονται στο Twitter.

Στις συζητήσεις τους, οι καταναλωτές υπογράμμιζαν συνεχώς ότι η επιτυχία των νέων τεχνολογιών και των νέων τρόπων πληρωμής θα κριθεί από την ασφάλεια και την προστασία που θα προσφέρουν, σε μεγαλύτερο βαθμό από τις ήδη υπάρχουσες. Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (43%) έδειξαν το ενδιαφέρον τους για τη χρήση τόσο βιομετρικών χαρακτηριστικών, όσο και άλλων μορφών ταυτοποίησης, τα οποία θα προσφέρουν αυξημένη ασφάλεια και μείωση στο ενδεχόμενο απάτης, προχωρώντας ένα βήμα πέρα από τα παραδοσιακά συνθηματικά (passwords).

Εκτός από τις πληρωμές, όμως, οι καταναλωτές προσβλέπουν και σε πρόσθετες λειτουργίες, όπως την αποθήκευση στοιχείων καρτών προγραμμάτων επιβράβευσης καθώς και την υποστήριξη closed-loop συστημάτων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Οικιακοί βοηθοί
Η ενεργοποίηση νέων τεχνολογιών, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και οι “έξυπνοι” οικιακοί βοηθοί ήταν το δεύτερο θέμα με τις περισσότερες συζητήσεις μέσα στο 2016. Επίσης, το λεγόμενο Internet of Things, αποτέλεσε ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα, με την πλειονότητα των σχετικών συζητήσεων να καταγράφονται στη Β. Αμερική (44%) και την Ευρώπη (34%). Πιο συγκεκριμένα, οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν στο πως το Internet of Things θα γίνει Internet of Payments, ώστε οι πληρωμές να μπορούν να πραγματοποιούνται από οποιαδήποτε συνδεδεμένη συσκευή.

Στο μεταξύ, οι φορητές συσκευές - wearables - οδήγησαν τις συζητήσεις σχετικά με τις νέες και αναδυόμενες τεχνολογίες, οι οποίες τροφοδοτήθηκαν από ανακοινώσεις συνεργασιών ανάμεσα σε εταιρείες που αναπτύσσουν τεχνολογία και εταιρείες παροχών πληρωμών.

Βιομετρικά στοιχεία
Οι νέες εξελίξεις σε ζητήματα αναγνώρισης προσώπου και ταυτοποίησης μέσω δακτυλικών αποτυπωμάτων, αποτέλεσαν το περιεχόμενο σε περισσότερες από τις μισές συζητήσεις (51%) σχετικά με βιομετρικά και ταυτοποίηση. Παράλληλα, το social media buzz σχετικά με τις νέες αυτές τεχνολογίες βιομετρικών και ταυτοποίησης, υπήρξε ιδιαίτερα θετικό.

Στο μεταξύ, οι καταναλωτές εξέφρασαν παράπονα για τη χρήση συνθηματικών (passwords), την εισαγωγή τους, το να τα ξεχνούν και να τα ανακτούν κι έδειξαν ενδιαφέρον σε τρόπους που θα μπορούσαν να τους απαλλάξουν εντελώς από αυτά, μέσα από εύκολες και βελτιωμένες εναλλακτικές ταυτοποίησης.

Η έρευνα
Η Mastercard, σε συνεργασία με την PRIME Research, πραγματοποίησε την 5η ετήσια έρευνα Digital Payments, σχεδιασμένη για να αναγνωρίζει τις συνεχώς αυξανόμενες συζητήσεις σχετικά με τους νέους τρόπους πληρωμών. Καταγράφοντας περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια posts στα social media τον τελευταίο χρόνο - μέσω του Synthesio - σε Twitter, Facebook, Instagram, Forums, Google+, YouTube, Vkontakte και Weibo, η έρευνα εξετάζει social συζητήσεις στις αγορές 188 χωρών σε όλο τον κόσμο.

(Πηγή: Περιοδικό ΣΕΠΕ - τεύχος 2 Μαρτίου 2017)

Powered by Bullraider.com
Ηλεκτρονικές αγορές: Στο στόχαστρο οι αθέμιτες πρα...
17 Νοε 2017 11:10 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Ηλεκτρονικές αγορές: Στο στόχαστρο οι αθέμιτες πρακτικές Αυστηρότερες ποινές στους εμπόρους, που εφαρμόζουν αθέμιτες πρακτικές κατά τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, με ενεργότερη εμπλοκή των εθνικών Αρχών στην ανίχνευση των παραβατικών συμπεριφορών, προβλέπει νέος Κοινοτικός Κανονισμός. Ο Κανονισμός, τον οποίο υπερψήφισε χθες το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, προβλέπει παρεμβάσεις για την ενίσχυση της προστασίας τ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Καταγραφικό θερμοκρασίας για επιχειρήσεις τροφίμων...
14 Νοε 2017 20:27 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Η Leviton εγκαινιάζει ασύρματο καταγραφικό θερμοκρασίας για τη μέτρηση, παρακολούθηση και καταγραφή θερμοκρασιών ψύξης και καταψύκτη To νέο καταγραφικό θερμοκρασίας RF Lumina ™ αποδεικνύεται ιδανικό για εμπορικές επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών όπου απαιτείται παρακολούθηση της θερμοκρασίας Μέλβιλ, Νέα Υόρκη, 14 Νοεμβρίου 2017 - Η Leviton (της οποίας κεντρικός διανομέας Ελλάδας είναι η futurehome.gr) ανακοίνωσε σήμερα μια [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Υποχρεωτικά τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού στην Ε...
17 Νοε 2017 10:59 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Υποχρεωτικά τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού στην Ευρώπη Την υποχρεωτική χρήση συστημάτων υποστήριξης των οδηγών σε όλα τα καινούργια οχήματα στην Ευρώπη ζήτησε με απόφασή του το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Σήμερα, τα προηγμένα συστήματα χρησιμοποιούνται σε ορισμένα μοντέλα οχημάτων ανώτερης κατηγορίας, ωστόσο οι ευρωβουλευτές υιοθέτησαν, την Τρίτη 14  Νοεμβρίου,  ψήφισμα με το οποίο ζητούν την υποχρεωτ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Υπερδιπλάσιο ποσοστό εταιρειών με χρήση ΙοΤ...
10 Νοε 2017 14:30 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Υπερδιπλασιάστηκε το ποσοστό των εταιρειών που κάνουν χρήση ΙοΤ Έρευνες - Μελέτες 07 Νοεμβρίου 2017 Διαρκώς αυξανόμενος βαίνει ο αριθμός των εταιρειών που χρησιμοποιούν την τεχνολογία και τις εφαρμογές Internet of Things (IoT). Συγκεκριμένα, το ποσοστό των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν IoT, έχει διπλασιαστεί από 12% το 2013 στο 27% το 2017. Επίσης, οι επιχειρήσεις, που χρησιμοποιούν τις εφαρμογές του IoT, έχουν αυξήσει, ήδη, τη  [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Other Articles
     

 

 

 

© 2013-2014 futurehome.gr - All Rights Reserved.