Οι Millennials οδηγούν και την αγορά τροφίμων σε online μονοπάτια

Τo ψηφιακό κανάλι, ακόμη και για την αγορά τροφίμων, επιλέγουν όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι, με περίπου έναν στους δύο νέους στην Ευρώπη, ηλικίας 16 έως 24 ετών, να προτιμά το online κανάλι έναντι των φυσικών καταστημάτων. Ενώ η αγορά τροφίμων και ειδών παντοπωλείου παρέμενε, επί ευρωπαϊκού εδάφους, προσηλωμένη στα φυσικά σημεία πώλησης, η γενιά των Millennials οδηγεί και το συγκεκριμένο κλάδο σε online μονοπάτια.

Ένας στους δύο Ευρωπαίους καταναλωτές, ηλικίας 16 έως 24 ετών, πραγματοποιεί αγορές τροφίμων μέσω InternetΣύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Mintel, περίπου ένας στους δύο Γερμανούς (45%), ηλικίας 16 έως 24 ετών, έκανε τουλάχιστον μία αγορά τροφίμων τους τελευταίους έξι μήνες από το e-shop ενός φυσικού καταστήματος. Το ποσοστό αυτό είναι σαφώς μεγαλύτερο μεταξύ των νέων ανθρώπων, καθώς στο γενικό πληθυσμό διαμορφώνεται στο 31%. Η εικόνα είναι ανάλογη, σύμφωνα με την έρευνα και σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Στην Ισπανία, το ποσοστό των νέων που επέλεξε την ηλεκτρονική αγορά τροφίμων φθάνει το 46% έναντι 40% στο σύνολο του γενικού πληθυσμού. Στην Πολωνία, το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώνεται στο 44% μεταξύ των νέων 16 έως 24 ετών, συγκρινόμενο με 41% στο σύνολο των Πολωνών καταναλωτών, ενώ στη Γαλλία τα ποσοστά είναι 33% και 29% αντίστοιχα.

Όταν οι νέοι ερωτώνται από την έρευνα γιατί επιλέγουν να αγοράζουν τρόφιμα online, η πλειοψηφία απαντά ότι σημαντικό ρόλο παίζει το μικρότερο άγχος, που συνεπάγονται οι ηλεκτρονικές αγορές. Σύμφωνα με την έρευνα, το 36% των Γερμανών, το 31% των Γάλλων, το 29% των Ισπανών και το 28% των Ιταλών αγοραστών της γενιάς των Millennials (ηλικίες 16-24 ετών) θεωρεί τις online αγορές λιγότερο αγχωτικές σε σχέση με τα ψώνια από το φυσικό κατάστημα. 

Θέμα χρόνου
Με την αποφυγή του άγχους να αποτελεί προτεραιότητα για τους νέους, έτερος λόγος, που προτιμούν τις online αγορές είναι η εξοικονόμηση χρόνου. Περίπου το ένα τρίτο των Γερμανών (34%), των Ιταλών (33%), των Γάλλων (29%), των Πολωνών (28%) και των Ισπανών (27%) αγοραστών ηλικίας 16 έως 24, συμφωνεί ότι χρειάζεται λιγότερο χρόνο για να ψωνίσει κανείς από ένα online κατάστημα, σε σύγκριση με το φυσικό σημείο πώλησης. 

Και χρημάτων
Ένα επιπλέον κίνητρο για τους νέους που ψωνίζουν τρόφιμα και είδη παντοπωλείου online, είναι ότι με τα ψηφιακά ψώνια είναι πιο εύκολο να ελέγξουν το κόστος των αγορών και να μείνουν εντός προϋπολογισμού. Αυτό τουλάχιστον απαντούν ένας στους τρεις νέους σε Γερμανία (30%), Γαλλία (29%) και Πολωνία.

“Με εξαίρεση τη Μεγάλη Βρετανία, όπου οι online αγορά τροφίμων βρίσκεται σε πιο “ώριμο” στάδιο, στην υπόλοιπη Ευρώπη η ψηφιακή αγορά βρίσκεται στα σπάργανα. Ωστόσο, αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, καθώς οι νέοι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο τις online αγορές. Την ίδια στιγμή, όλο και περισσότεροι έμποροι λιανικής πώλησης εξελίσσουν την ψηφιακή τους στρατηγική, προκειμένου να ευθυγραμμιστούν με τις απαιτήσεις της νέας γενιάς αγοραστών”, σχολίασε σχετικά η αναλύτρια της Mintel, Regina Haydon. 

Φόβοι
Παρά τη στροφή των νέων καταναλωτών στην Ευρώπη στην online αγορά τροφίμων, οι Millennials σε πολλές κομβικές αγορές εκφράζουν ακόμη αμφιβολίες για τη φρεσκάδα των προϊόντων που αγοράζουν ηλεκτρονικά.

Για την ακρίβεια, όταν οι νέοι ερωτώνται από την έρευνα για τους λόγους, για τους οποίους δεν χρησιμοποιούν online υπηρεσίες όταν ψωνίζουν είδη παντοπωλείου, το 51% των Πολωνών και το 50% των Γερμανών αγοραστών, ηλικίας 16 έως 24, απαντά ότι ανησυχεί για την ποιότητα ή τη φρεσκάδα των προϊόντων.

Αυτή η άποψη υποστηρίζεται από Millennials σε άλλες βασικές ευρωπαϊκές αγορές, με το 41% των Ισπανών, το 39% των Ιταλών και το 30% των Γάλλων να τη συμμερίζεται.

Επίσης, αποτρεπτικά λειτουργεί για τους νέους καταναλωτές και το ότι δεν είναι σε θέση να επιλέξουν οι ίδιοι τα προϊόντα που αγοράζουν, καθώς το 62% των Ισπανών, το 49% των Ιταλών, το 48% των Πολωνών και το 41% των Γερμανών δηλώνει πώς του αρέσει η μη προσωπική εμπλοκή στην επιλογή των προϊόντων.

(Πηγή: Περιοδικό ΣΕΠΕ - τεύχος 19 Οκτωβρίου 2016)

Powered by Bullraider.com
Ηλεκτρονικές αγορές: Στο στόχαστρο οι αθέμιτες πρα...
17 Νοε 2017 11:10 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Ηλεκτρονικές αγορές: Στο στόχαστρο οι αθέμιτες πρακτικές Αυστηρότερες ποινές στους εμπόρους, που εφαρμόζουν αθέμιτες πρακτικές κατά τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, με ενεργότερη εμπλοκή των εθνικών Αρχών στην ανίχνευση των παραβατικών συμπεριφορών, προβλέπει νέος Κοινοτικός Κανονισμός. Ο Κανονισμός, τον οποίο υπερψήφισε χθες το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, προβλέπει παρεμβάσεις για την ενίσχυση της προστασίας τ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Καταγραφικό θερμοκρασίας για επιχειρήσεις τροφίμων...
14 Νοε 2017 20:27 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Η Leviton εγκαινιάζει ασύρματο καταγραφικό θερμοκρασίας για τη μέτρηση, παρακολούθηση και καταγραφή θερμοκρασιών ψύξης και καταψύκτη To νέο καταγραφικό θερμοκρασίας RF Lumina ™ αποδεικνύεται ιδανικό για εμπορικές επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών όπου απαιτείται παρακολούθηση της θερμοκρασίας Μέλβιλ, Νέα Υόρκη, 14 Νοεμβρίου 2017 - Η Leviton (της οποίας κεντρικός διανομέας Ελλάδας είναι η futurehome.gr) ανακοίνωσε σήμερα μια [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Υποχρεωτικά τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού στην Ε...
17 Νοε 2017 10:59 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Υποχρεωτικά τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού στην Ευρώπη Την υποχρεωτική χρήση συστημάτων υποστήριξης των οδηγών σε όλα τα καινούργια οχήματα στην Ευρώπη ζήτησε με απόφασή του το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Σήμερα, τα προηγμένα συστήματα χρησιμοποιούνται σε ορισμένα μοντέλα οχημάτων ανώτερης κατηγορίας, ωστόσο οι ευρωβουλευτές υιοθέτησαν, την Τρίτη 14  Νοεμβρίου,  ψήφισμα με το οποίο ζητούν την υποχρεωτ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Υπερδιπλάσιο ποσοστό εταιρειών με χρήση ΙοΤ...
10 Νοε 2017 14:30 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Υπερδιπλασιάστηκε το ποσοστό των εταιρειών που κάνουν χρήση ΙοΤ Έρευνες - Μελέτες 07 Νοεμβρίου 2017 Διαρκώς αυξανόμενος βαίνει ο αριθμός των εταιρειών που χρησιμοποιούν την τεχνολογία και τις εφαρμογές Internet of Things (IoT). Συγκεκριμένα, το ποσοστό των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν IoT, έχει διπλασιαστεί από 12% το 2013 στο 27% το 2017. Επίσης, οι επιχειρήσεις, που χρησιμοποιούν τις εφαρμογές του IoT, έχουν αυξήσει, ήδη, τη  [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Other Articles
     

 

 

 

© 2013-2014 futurehome.gr - All Rights Reserved.